התנועה למען עתיד ילדינו

כי ילדים נולדים לשני הורים !

  • קו החירום 24 שעות Аварийная линия движения 24 часа в сутки

    yeladeinuorg@gmail.com 0547643477 צוות כונן If your children were taken by welfare officials Aoimtm by welfare officials to take your children You have been invited to the police station due to a false complaint or stops to Toamr anything before you contact 0547643477 or leave a message by email
  • אתר זה איננו קשור לכול עמותת התנועה למען עתיד ילדנו

    אתר זה והתכנים בו אינם קשורים לכול עמותה . אתר זה הינו אתר פלטפורמה בינלאומית שאיננו קשור למדינת ישראל ופרסומיה הינם למען זכויות הילד בארץ ובעולם ,והינה חושפת עוולות לכלל הנזקקים.
  • מי אנחנו

    זהו האתר הרישמי של התנועה למען עתיד ילדינו אתר זה איננו קשור לעמותת התנועה למען עתיד ילדנו ואין כול קשר ביניהם.אשר מייצגת 750,000 ילדים וכ 300,000 אבות גרושים אשר מופלים ונרדפים על רקע מגדרי וסובלים מרדיפה ואפליה של בתי המשפט למשפחה, מוסדות הרווחה, המשטרה ומוסדות נוספים של המדינה. התנועה פועלת בגבורה למניעת חטיפת ילדים ע”י רשויות הרווחה, בתי המשפט ומוסדות המדינה. התנועה שמה לה דגל לסייע לכל ילד שנמצא במצב של סיכון, ולכל ילד מנותק או מנוכר מהורה או משפחה. התנועה שמה לה לדגל לעזור ולסייע לנשים וגברים כאחד בעניין ילדיהם, הורות שווה ומשמורת משותפת. אתר זה הינו אתר פלטפורמה ואיננו שייך לתנועה למען עתיד ילדנו .
  • חדשות

  • איך להתמודד עם עובדי הסעד ובתי הספר ?

    הרצאות איך להתמודד בלחצים של בתי הספר המנהלת ,היועצת הפסיכולוגית וכן הרווחה שעושה הכול לסמם את ילדכם ברטלין ולשלוח אותו לפנימייה הרצאות בכול הארץ בעלות של 50 ש"ח מותנה ב 10 אנשים. פרטים טלפון 0547643477
  • הסרט זכות האבות

  • ערוץ טלויויזיה

  • בני היקר אינך רואה אותי בגלל השופט יורם שקד

    בני היקר אינני מאשים אותך מי שאשם זה השופט יורם שקד . ואמא שלך שסובלת מבעיה נפשית . בני היקר זו עניין זמני עד שתעבור לחזקתי . לא יורם ולא בן ארי ימנעו ממך לראות את אביך . שתדע בני היקר לעולם לא ננטוש אותך ונלחם בשבילך . יצאת לעולם למציאות קשה כאשר ניסתי הכל בכדי לא לצאת למלחמה אך מה לעשות האישה שמגדלת אותך בשלב זה פירשה זו כחולשה . האפליה הנהוגה במדינה גורמת לך בני היקר נזק רב . אך נעשה הכל בכדי לתקן זאת במהרה . היזהר בני היקר שלא תלמד מהאישה הזאת דבר . שתגדל תדע מה אביך עשה בשבילך בני היקר . שתגדל תודיע ליורם שקד ,ואריאל בן ארי אני יודע שאתם אשמים . נעשה הכל ביחד בכדי שתעבור בהקדם מהאישה הזאת שמתעללת . יורם שקד אומר שזה בסדר לקחת סמים ,לנתק אותך מאביך ומשפחתו . תזכור את השם הזה בני היקר . בני היקר אני פה בשבילך ולמענך ,וכן בשביל אחותך היקרה שמחכה לך .
  • תקנון העמותה

  • כנס למען זכויות הילד והמשפחה

  • הצטרפו לתנועה

    יעקב בן יששכר - מנכ"ל

    למען שינוי בוועדות הכנסת ושינוי המצב הקיים נא לפנות 0547647643477 yeladeinuorg@gmail.com

  • המעמד האישי והרווחה

    אחראי תחום המעמד האישי והרווחה בתנועה למען עתיד ילדינו. אלון : דוא"ל:yeladeinuorg@gmail.com
  • יו"ר התנועה אלון רחמים

    אלון רחמים יטפל בנושא הרווחה ועובדות הסעד . 0547643477
  • אבא

  • שנים נלחם למשמורת ביתו והצליח למרות סירובה של ראשות הסעד ובית המשפט

  • קטגוריות

  • דיון לחקירת ארגון אל"י

    היום הגדולװ27 בנובמבר, 2013
    היום הגדול הגיע.
  • תרומות

    רוצים לתרום ולעזור לנו לממש את המטרות ? מספר החשבון שלנו בבנק הדואר 8204851 דרושים מתרימים בתשלום שכר ראוי מגיל 15 ומעלה .
  • חיתמו על העצומה

    ראה תמונה בגודל מלא

    חיתמו על עצומה להקמת גוף בקורת חיצוני ובלתי תלוי על פעילות משרד הרווחה.
    http://www.atzuma.co.il/yeladeinuorg

  • העלאת או קישור עצומות לאתר

    כחלק מפעילות התנועה למניעת סתימת הפיות והעלמת האמת בכל הנוגע לשחיתות הממסד, לשחיתות ולמחדלי משרד הרווחה ולקשר הבלתי נתפס בין פקידי הסעד-בתי משפט-משטרת ישראל, התנועה מאפשרת לציבור הרחב לקחת חלק פעיל בהפצת עצומות בנושאים מגוונים, הקשורים בזכויות הילד, בזכויות ההורה הגרוש וכמובן - בכל הנוגע לחשיפת האמת והפגיעה בערכי הצדק והחוק בידי הממסד.
    את העצומות יש להפנות לאסף לפי הפרטים הבאים:
    נייד: 0503-588699
    פקס: 1533-6518634
    דוא"ל: YELADEINUORG@gmail.com
    העצומות תבדקנה ולפי מידת התאמתן, יפורסמו באתר תחת שם כותב ועורך העצומה בתוספת לכתובת העצומה.

  • סרטונים על אלימות ממסדית

    PROJECTעדויות מזעזעות של אזרחים שנפגעו קשות מן הממסד הישראלי
  • הידעת כי

  • ארכיון מאמרים

  • לוח שנה

    פברואר 2008
    א ב ג ד ה ו ש
    « ינואר   מרץ »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    242526272829  
  • קטגוריות

  • תמונות ראויות

    beach hut colours...

    Coffee 2 Go

    Yellow Dung Fly (male) - Scathophaga stercoraria

    עוד תמונות
  • תוכנת התרגום של גוגל

    http://translate.google.co.il/#
  • יעקב בן יששכר בפעולה. הפגנה מול הפמיניסטיות

  • האירועים הבאים

    אין אירועים קרובים

  • היום הגדולװ2 בנובמבר, 2013
    היום הגדול הגיע.

בית אפל הינו מחנה ריכוז של רשת משען מהתעללות בזקנים להתעללות בילדים גבי קונפינו מנהל המקום מסתיר את האמת מהציבור

פורסמה על־ידי yeladeinu ב- פברואר 27, 2008

רשת משען ההסתדרותית מתעללת בילדים משען שאמורה לעזור לזקנים החליטה להיתעלל בילדים בגטו בבית אפל אונסים נפשית את ילדנו מר קונפינו התנועה למען עתיד ילדנו תחשוף את הטיוח .לא יעזרו איומים על ההורים שהוקלטו ע"י מחלקת המעקבים של התנועה .מכתב שישלח אליך יבהיר כל איבחון לילד יגיע לבית המשפט ובג"ץ כמשתף פעולה עם חוטפי ילדים מציע אני לך להפסיק להיתעלל בילדים אשר רוצים את משפחתםאנו נשפוט בבית דין בינלאומי כל מי שיצא לחו"ל למדינה אירופאית

 

 

 

 

65 תגובות לרשומה “בית אפל הינו מחנה ריכוז של רשת משען מהתעללות בזקנים להתעללות בילדים גבי קונפינו מנהל המקום מסתיר את האמת מהציבור”

  1. עזרא כתב/ה

    תחזקנה ידיהם של כל מנהלי הפנימיות והעובדים המסורים המקדישים זמנם , מרצם ובריאותם למען הילדים שבמשמורתם.
    די להכפשות ולפופוליזם.

  2. רחל כתב/ה

    בס"ד
    הפנימיות האלו הצילו נפשותיהם של ילדי אחותי מזעמו של אביהם.
    תבוא על ראשכם ברכת המקום.

  3. דגנית כתב/ה

    יתבישו להם כל המכפישים המשועממים
    בית אפל בראשותו של גבי קונפינו המסור והנאמן שעובד ימים כלילות
    יחד עםהצוות שלו למען ילדינו ולמען רווחתם הנפשית והפיזית
    בשיתוף פעולה של ההורים שמברכים כל יום על שנפל בחלקם של ילדיהם להיות במקום המדהים הזה

  4. גל כתב/ה

    תגידו לי אתם בסדר?
    בית אפל אחת הפנימיות המוצלחות ביותר בארץ אם לא הטובה שבהן
    המדריכים והצוות עושים עבודה נפלאה ומצילים ילדים שאם הם לא היו שם כנראה שפשוט לא היו איתנו!!!!
    יש בארץ כל כך הרבה רוע וגועל ודווקא נקודות אור קטנה כמו בית אפל מצילה לנו את המדינה!!!
    הייתי שם ואני יודעת!!!
    במקום להסתכל על חצי הכוס הריקה אולי תכתבו על אלפי הילדים שהם הצילו!!!!

  5. ברק כתב/ה

    באמת הגזמתם!!!!

    אני ממש לא יודע מי רשם את זהה אבל יש לו בעיה נפשית חמורה וקשה!!!

    זה המקום הכי קסום שיש עלי אדמות!

    לי אישית בית אפל הציל את החיים!!!

    גבי קונפינו וכל הצוות נותנים את הנשמה שלהם למקום!!!

    באמת מי שרשם את הדבר הזה צריך להתבייש!!!
    וטוב שיש עדיין מקומות כאלה!!!

  6. שרוני כתב/ה

    אין כמו בית אפל בעולם

  7. שרוני כתב/ה

    בית אפל וגבי קונפינו הצילו אותי מההורים שלי
    לכו תראו מה עושים הורים לילדים ינבלות מסריחות

  8. yeladeinu כתב/ה

    ועדת החקירה לעניין בית אפל תוקם בימים הקרובים ובית אפל יסגר .

    גבי קונפינו הקים מחנה ריכוז בשרות הרווחה .

    הילדים אשר חובים אלימות לדווח למי"ל של התנועה .
    התנועה מוסרת שתוגש תלונה במשטרה נגד המעורבים .

  9. דקלה-מדריכה כתב/ה

    במציאות תקינה ונורמטיבית,אכן ילדים נולדים לשני הורים אשר ביכולתם הנפשיים והפיזים כאחד, להעניק לילדם את הנחוץ להם במישורים השונים,מסיבות אלו ואחרות,ולכל סיבה יש את המורכבות והרגישות שלה נפצר מילדים קטנים ובני נוער רבים לחוות,להרגיש ולחיות מציאות זו עם הוריהם. בית אפל הינה פנימייה אשר מעניקה לילדים בכוחות משותפים ובעבודה מאומצת את היקר והחשוב מכל בית חם ואוהב ומעבר לכך:מוגנות בטחון,חינוך ושואפת לקדם כל ילד וילד למיצוי יכולתיו ולהשתלבות מוצלחת בחברה ושמה דגש על שיתוף משפחת הילד והקהילה בתהליך השיקום.באופן אישי אני גאה להיות חלק אינטגראלי מחזון הפנימייה ומהתהליך החינוכי שאנו מעניקים אותו יום יום בכל מרצנו מהמקום הכי טהור ואמיתי,ומתוך אמונה שלמה ואמיתית בעשייתנו.דרך הקמת עמותות הנושאות בשמן ססמאות ולא תוכן אנו לא מלמדים את ילדינו על מוסר וערכים,אלא מחזקים ומעצימים האשמות ואמירות חסרות כל בסיס ותוכן,כדרך הקלה והפשוטה ביותר לפורקן כעסים ותסכולים של כל אחד מהמקום שכואב לו. מידי יום אנו נתקלים בגופים ציבוריים וממשלתיים אשר פועלים ומנוהלים ע"י אינטרסים כספיים,פוליטיים ואישיים,סומכת אני על כל אדם בעל חשיבה שקולה ונבונה להשכיל להבין ולדעת שבית-אפל אינה פנימייה שמתקיימת למען מטרות רווח אישיות או כספיות,ולעצם הנושא רווחנו וסיפוקנו האישיים הם הענקת שמחת חיים,תוכן ומשמעות לילדי הפנימייה. לעולם לא אוכל לתאר ולסכם לכם הקוראים את משמעותה הנדירה של פנימיית בית-אפל עבור הצוות החינוכי והילדים בפרט.דבריי לא נכתבים ממקום של התגוננות,אלא ממקום של שיתוף, ובהכרת העובדות האמיתיות והבאתן לידיעת הציבור הרחב. ולכם…מקימי ושותפי העמותה,מן הראוי שתבררו את מילותיכם ואמירותיכם הכל כך קשות שלצערי הרב מעידות על בורות וקיבעון,מה גם ששימוש במילים גטו ומחנה השמדה מעידים על חוסר כבוד ורגישות עבור אלו שחוו את זוועות השואה ולאור העובדה שהן נאמרות בהקשר לילדים מזוויעה ומקוממת אף יותר. אסיים במילות השיר: "כדי להגשים חלום אחד קטן,יש צורך במיליון חולמים שלא עוצמים את עיניהם…" ואוסיף למילות השיר: אנו בבית-אפל לא רק חולמים…אנו מגשימים! בכבוד רב, דקלה-(מדריכה שאכפת לה מאוד…)

  10. yeladeinu כתב/ה

    דיקלה אנחנו יודעים הרבה יותר ממה שאת חושבת המתיני בסבלנו ונוכיח לעם ישראל את האמת .
    נסיון השתקה וטיוח לא יעזור
    בתור מדריכה אני בטוח שהיכת ילדים .
    בית אפיל היה ויהיה מחנה ריכוז
    פקידות הסעד שולטות במקום וראיתי זאת בשבוע שעבר איך אתם מפחדים !!!!!!!!

  11. יוסף כתב/ה

    אתה התחרפנת לגמרי.

  12. אחת השכנות,שגרה צמוד לפנימיה כתב/ה

    כמה שנים שאני גרה בשכנות עם הפנימיה אני רואה את היחס החם של המנהל גבי קונפינו ושל המדריכות וכל צוות הפנימיה,איך מעזים לכתוב בצורה רדודה ובוטה כל כך על הפנימיה. גבי קונפינו, יישר כוח!!!אנחנו השכנים תומכים בך ויודעים איזו עבודת קודש אתה עושה ובאיזו נאמנות.אל תתייחס לכל השטויות האלו ואנחנו איתך.אוהבים אותך השכנים מרחוב השיטה.

  13. קארין ברון כתב/ה

    אני קארין ואני הייתי בבית אפפל מזה 13 שנה כל הדברים שנכתבו פה חמורים ביותר וכמובן שקר גבי קונפינו הוא מנהל פנימיה מקסים שנותן כבוד ומעריך את החניכים .
    ובכלל דגנית אזוולאי היא אחת מהאנשים הכי הכי הכי מקסימים שבעולם אני אישית הרגשתי אותה כמוו אמא שנייה שלי היא אישה מדהימה ומדריכה מקסימה חונכתי על ידה במשך כ 5 שנים ולא היתה שום התעללות אלא רק חום ואהבה דגנית אני אוהבת אותך…
    ודרךך אגב אם הפנימייה הייתה כל כך גרועה והיו מתעללים בנו שם אני אישית לא הייתי נשארת אם אף אחד בקשר ואם דגנית אני הכי הכי בקשררר ..
    אז מי שהקים את אתר השקרי הזה אני מאחלת לו שיום יבוא ויוציאו עליו שמועות כאלהה..

    אנשיםםם הכולל שמועות בית אפל זה המקוםםםם!!

    קארין ברון!

  14. בדויה כתב/ה

    במקרה שהייתי בו,בבית אפל מדריכה צעקה על חניך,תפסה בחֻלצה ואמרה:חכה,חכה אני יחזיר לך,אחר כך.
    זה לא יעבור בשתיקה,המדריכה הסתובבה,ראתה אותי ושתקה,היא שמה לב שהקשבתי לשיחה ונבהלה.
    ככה מחנכים בבית אפל באיומים?

  15. בדויה כתב/ה

    בקרוב תמונות הגטאות

  16. בן גיאט כתב/ה

    בתור חניך שגדל בבית אפל מגיל 4 עד 17
    יכול להגיד שכל מה שכתוב פה דפוק ושקרי עד שיש פנימיה שבאמת דואגת לילדים מכל הלב זה מה שהיא מקבלת
    דרך אגב גבי מנהל מדהים
    מי שכתב את הכתבה הזו הוא בן אדם דפוק ללא אחריות בטח מובטל ומשועמם ושהחיים שלו ממש דפוקים

  17. בדויה כתב/ה

    אחרי כל כך הרבה שנים בטח אתה לא זוכר את הוריך
    כל ילד רוצה לגדול בבית עם הוריו יש הורים שבגלל בעיה כלכלית או גירושין או מצב
    זמני קשה פיטורים לוקחים את הילדים כשאני במצב קשה כמו חיות טרף מאשימים באשמות שווא
    מחתימים שיעזרו ומשקרים במצח נחושה הבת שיל סיפרה לי מספר פעמים שקיבלה מכות בפנימית בית אפל הייתי בשוק כשהודיעו לי שהבת שלי עברה תאונת דרכים רק בת 9 במכתב
    ולא התקשרו אלי לטלפון
    איפה גבי היה באותו שבוע
    8ימים לוקח להודיע על התאונה
    למחרת ההודעה אשתי וחמותי הגיעו למקום 3 שעות
    גבי הנפוח לא נתן להן להיכנס לראות את הילדה
    האם האיש הזה שפוי
    רק אחרי שאשתי הזמינה משטרה והשוטר התערב
    הרשו לראות את הילדה ל
    לחצי שעה
    הנסיעה חזרה הביתה 5 שעות הפסידה יום עבודה
    מאז הבת מתלוננת על כאבי ראש,צוואר ובטן
    גבי קונפינו דואג רק לכסף למעמד שלו יש לי הקלטה
    על אלימות ילדים בפנימיה
    ילד מאיים בסכין מדריכים מרביצים ואתיופים נמסרים לאימוץ רק בגלל חולשתם של ההורים למה לא-עוזרים להורים לגדל את הילד? לא שמעתי על מקרה 1 שיחזירו ילד להוריו וסיעו לילד לגדול
    במשפחה הטבעית שלו עזרה מעונות עזרה בלימודים חונך ועזרה במציאת עבודה להורה
    לקחת ילד למשפחה שיש
    לילד אבא ואמא זהו פשע
    הורים לילד הם הורים שווים

  18. רונית כתב/ה

    1. יתכן וגיאת שתול שלהם.
    2. צורת ההתבטאות הזולה שלו מוכיחה אילו תוצרים יוצאים מבית אפל.

  19. בן גיאט כתב/ה

    רונית את מוזמנת לכתוב לי במייל dben10@walla.co.il אני מבטיח שאני יחזור אלייך ואני יראה לך איזה תוצר למופת גדל בפנימיה הזו דרך אגב זה גיאט עוד משהו זה כל כך הזוי גבי המנהל תרם את כל חיו לפנימיה הזו הוא בן אדם כל כך אוהב ומסור עם כל הצוות המחנך שם גדלתי שם 13 שנה אז אני יודע מה הולך שם ולא איזה אנשים הזוים שמאמינים "לשמועות" ואין בידהם עובדות לו רק ידעתם מה עושים שם בשביל החינוך וכמה חם בתור ילד אתה מקבל חבל על כל הדרמה בלי טעם שאתם עושים

  20. בדויה כתב/ה

    על ויקי המדריכה שמרביצה לחנה בת 4
    ומכניסה אותה בכח להתקלח שמעתי מאיש צוות
    חזקה על בת 4
    ויקי ויקי
    היזהרי המידע הועבר לאם

    מכת ילדים

  21. נטלי כתב/ה

    מזה השששטיות האלה ?!
    אני גרה שם ואף אחד לא מיתעלל בי לא נפשית ולא פיזית !
    זה מקום טוב אם הרבה חום אהבה והבנה !
    אם זה היה כזה גטו לא היו נישארים שם ילדים ..
    וגבי הוא אחלה מנהל , אחד שמבין שמקשיב ושעוזר ..
    אני לא מבינה ה הבעיה שלכם !!!

  22. סופה פרחי כתב/ה

    איזה שטות אני הייתי בבית אפל מגיל 5 עד גיל 16 זה המקום הכיי טוב שיש וכול ילד שיש לו בעיות בבית אני מאחלת לו להגיע לשם..
    דגנית אזולאי היא מדריכה הכיי מקסימה שקיימץ
    איזה שטויותת
    דגנית וגבי וכול צוות הפנימיה תודה על החינוך הרב שהענקתם לנו [:

  23. מירב כתב/ה

    מה אני לא מאמינה למה שאני שומעת מההה איך אתם מעיזים להשמיץ את הפנימיה ואת שם המנהל . אני נימצאת כבר בבית אפל כ5 שנים וקיבלתי חינוך יותר מהבית ואף פעם לא התעללו בי פיזית או מינית ונפשית. וגבי בכלל הגזמתם אתם רושמים מגילות כאילו אתם מכירים אותו .בחיים שלי לא היה לי מנהל כזה היו מנהלים מחוץ לפנימיה שוואלה עשו את העבודה שלהם והולכים הביתה . הוא מקשיב ,פותר ונותן אתכל הנשמה והלב שלו אז מתוקים אתם מאוד מעליבים אותנו את הילדים והכוונה שלכם הוא לעליב ולהשמיץ את גבי אבל אתם לא יודעים שזה פוגע בנו כאילו הוא אבא שלנו . וחצי ילדים לא באו עם חינוך מלא מהבית אז בית אפל מחנכת אותם בצורה הגיונית. ומהתעללות שאתם אומרים אז לא נכון כי הפנימיה מוציאה את הילדים מהטראומה שהם עוברים בגללכם. והם מקבלים טיפולים והקשבה תמיד.אז אל תהיו כפויי טובה. כי רק אתם ואנחנו יודעים את האמת ומי בכלל המציא את האתר המגוחך הזזזזהה טוב מקווה שתפנימו את גישתם הרע והשלילית .

  24. שרה אלקיים כתב/ה

    מה זההההההההההההההה כבר 7 שנים אני בפנימיה הזאת ובחיים שלי לא היה לי אחד מהדברים שאתם אומרים בכלל ואחלה מנהל ואני לא מבינה בכלל את השטויות האלה
    והצוות נהדר

  25. מיטל כבוד כתב/ה

    למה אתם מלכלכים ככה על הפנימיה הזאת יש לי הרבה חברות שם והם מספרות לי איך נותנים להם יד בעת צרה ושלפעמים הילדים מפחדים מהתגובה של הוריהם והם פונים לפנימיה עם ביטחון ולא חוששים מתגובתם אז מתוקים שלי אל תגידו סתם טוב ותחסכו לכם את הפדיחה שלכם דחוף שמעתם וכמו שמירב אמרה שתפנימו את גישתכם השגויה והשלילית

  26. עמר כתב/ה

    שמעתי מספר פעמים על ויקי מכה ילדים ונער שאיים בסכין על מדריכה
    וגבי קונפינו מנסה להסתיר את האלימות בפנימיה חוץ מזה מזייף מכתבים של ילדים אני בטוחה שמי שכתב את התגובות זה מדריכים וצוות הפנימיה
    כל ילד בפנימיה מקבל 6000 ש"ח שנכנס לכיסו של גבי קונפינו

  27. קארין ברון כתב/ה

    אם את חושבת שאת יודעת הרבה דברים למה את עושה את זה בסתרר?
    אני לא מצליחה להאמין לך את יודעת למה?
    כי את ילדה – אישה מסכנה שבטח יושבתת בבית ומתוסכלת מהחיים שלך ומחליטה לכתוב דברים שקריים ביותרר..
    אמרתי לך סליחה על הבטיוי אףף בבתתת זוננהה כמוךך לא תגרום לי לשנות את דעתיי לגביי הבית שלי ..
    ואני שאףף אחד גם לא מאמין לך את פשוט אישה חסרת חיים ?
    מה רע לך?
    ואם רע לך מותקק אל תוציא את התסכול שלך על אנשים טובים כמו גבי ודגנית מבינההה אישהה חסרתת חייםםםםםםםםם דגנית וגבי אני אוהבת אותכםם המון המון המון..!!

    קאריןן ברון

  28. רונית וייספלד כתב/ה

    "אףף בבתתת זוננהה …" – ביטויים שמאד אופיינים לילדי מוסדות, בכלל זה בוגרי בית אפל מבית מדרשו של גבי קונפינו.

  29. גבי הפחדן שולח אחרינו בסך הכל הלכנו לתחנת האוטובוס כנראה שישלו ממה לפחד אז למה הוא שולח לבלוש אחרי שתי אימהות שבאו לבקר את ילדיהן מי שמפחד מסתיר
    גבי מסתיר את זועוות הפנימיה המכות התעללויות
    בתוך הפנימיה גבי סובל מקשיים בטיפול בילדים ומפחד שזה יצא החוצה
    מפחד על פרנסתו השמנה
    ועל כספו .

  30. קארין ברון כתב/ה

    עלל הביטוי"אףף בתת זונהה" חח את נתפסתת ..
    מותק היום יש ילדים שחיים בבית של ההורים שלהם ותיראי איך הם מתנהגים כל ילד היום יודע מה זה בת זונה וזה מה שאתת..
    גבי לא פחד על הפרנסה שלו ואין לו מה להסתיר את זאת שכניראה מפחדדתתת ימסכננהההה אחתת…!!!

  31. רונית וייספלד כתב/ה

    תראי איך את מתבטאת, את נערת רחוב וילדת מוסדות. מאחלת לך שהילדים שלך “יבלו” את ילדותם בבית אפל עם האבא’לה גבי קונפינו. יאמי יאמי, בית אפל, חלומו של כל ילד בישראל…

  32. קארין ברון כתב/ה

    אמאמאמאמאמאאמ שלך נעררתת רחובב יסתומה אם לא בית אפל אלוהים יודע איפה הייתי היוםם אני מאחלת לך שלא תיראי נחת מהילדים שלך אףף פעםם ..

  33. קארין ברון כתב/ה

    אמרתי לך את אישה חסרתת חייםם אני ממש ממש מרחמתת עלייךך

  34. קארין ברון כתב/ה

    אנשיםם אל תאמינו לה האישה הזאת צריכה אברבאנלל דחוףףףף

  35. מי שמסתיר ומפחד כנראה שיש מה להחביא אבל שקרים לא יכולים להיות מוסתרים הרבה זמן
    בסוף האמת יוצאת החוצה
    נערת פנימיה מסכנה מבית אפל לפי צורת הכתיבה
    את מאלה שלא שפר עליך
    ואת באמת באה ממשפחה
    במצוקה אבל לא ביתי שיש לה הכל אני מבינה שקשה
    לך כי אין לך אמא כמוני שאוהבת ונותנת הכל
    תראי את החדר לילדה תביני
    תראי את הבית תביני
    אל תהי אטומה יש ילדים שמוצאים בליסיבה רק כדי להעשיר ולהכפיל את המשכורת של הרווחה9456

  36. קארין ברון כתב/ה

    אני חושבת שאת ממש ממש מדברת שטויות יש לי אמא ברוך השם וואלה היא מודה לאלוהים שהייתי במפנימייה כי היה לה יותר קל כשיצאתי משם בית אפל הוא הבית שלי ושם גדלתי וחונכתי יפה מאוד ואני מאוד מאוד גאה במה שאני ומה שהשגתי בכוחות עצמי ואם המון המון עזרה מבית אפל היום אני בחורה שעובדת ומחזיקה בית ולא צריכה אף אחד איתי כי למדתי להיות מה זה ילדה עצמאית אני לומדת רפואה ואני לא מאמינה שאם הייתי נשארת בבית שלי הייתי מצליחה להגיע להשיגים כאלה כך אומרים גם 4 אחיי שגם שהו בבית אפל המון המון זמן ויצאו משם בגאוה ואני מרחמת על הבת שלך שיש לה אמא כמוך אכזרית קרת רוח וחסרת לב כי גבי קונפינו ודגנית אזוולאי הם אנשים מקסימיםם..
    את רוצה אני יספר לך משהו?
    דגנית אזוולאי הייתה המדריכה שלי כשהייתי בכיתה ג' וחזרה חנך אותי כשהייתי בכיתה ז' והיה איזה יום אחד שהיה לי מאוד מאוד קשה כי רבתי אם המשפחה שלי.
    לאן הלכתי?למי פניתי?
    למדריכה שלי לדגנית אזוולאי אחים שלי לא היו מוכנים לשמוע עליי והיא עזרה לי ודיברה איתם ומאזז הוא מתמיד אני מרשה לעצמי לקרוא לה אמא כי אני ממש ממש ממש אוהת אותה והיא אמא מקסימה שהייתה נותנת מעריכה עוזרתת ואוהבת אז לא משנה מה תגידי אלייה אני בטוחה שעוד מליון אנשים שמכירים אותה חושבים כמוני..
    אנשים בונים את עצמם על מה שהםם..
    כךך שאני לא בטוחה שתצליחי באמת להשיג את מה שאת רוצה כל מה ששאת כותבת זה ממש ממש על כלום את לא יודעת כלום..
    אמרת בן אדם שלא מפפחד אין לו מה להסתיר..
    אז אני חושבבת שלך יש מה להסתיר ואת מכנה את עצמך במיליון ואחת שמות ומגיבה לעצמך על יידי שמות בדווים אמרתי לך ואני יגיד לך את זה עוד מיליון פעםם אני קארין ברון-פשוט מרחמתת עלייךךך ואני כל יום פותחת את האתר הזה כדי לראות איזה שטויות כתבת הפעםם..

  37. רונית וייספלד כתב/ה

    1. האמא ה"מזניחה" שלך היא יוצאת דופן, מרבית הילדים בבית אפל מגיעים מבתים טובים ורוצים לחזור הביתה, בניגוד לך שמגיעה אולי מבית הרוס טוטאלית ולא רוצה לחזור הביתה. את מייצגת את היוצא מן הכלל, ואל תדברי בשם הכלל ובשליחות מוסד ידוע לשמצה.

    2. ילדים שלא רוצים לחזור הביתה הם ילדים שעוברים שטיפת מח במוסד, בראשו גבי קונפינו שמשכנע אותם שההורים שלהם "דפוקים". קונפינו אני מאחלת לך שלנכדים שלך ישטפו את המח שסבא שלהם דפוק (במקרה זה שטיפת המח תתבסס על אמת, הסבא באמת דפוק)
    הילדים במוסד בפירוש עוברים הסתה וניכור כנגד ההורים.

    3. אגב, איזו רפואה את לומדת? רפואה קונבנציונאלית או רפואה אלטרנטיבית? את לומדת במכללה או באוניברסיטה?
    קשה לי להאמין שאת לומדת רפואה קונבנציונאלית באוניברסיטה לפי צורת ההתבטאות האומללה שלך.

    4. "אני יספר", "אני יגיד". בעברית תקנית אומרים "אני אספר", "אני אגיד". עוד תוצר של ילדת מוסדות. רפואה עאלק…

  38. קארין ברון כתב/ה

    1.אני לומדת במכללה …
    2.אני רק עכשיו התחלתי את הלימודיים שלי אני שם שבועע כמעט.
    3.דבר שלישי אני לא מתכוונת לשנות את צורת הדיבור שלי כי ככה אני ואני חושבת שהשפה שלי מאוד מאוד יפה..
    4.את אישה אוממלה וחסת חיים.
    5.ואני עכשיו מדברת בשם כול הפנימייה,אתת פשוט אישה שאין לה טאקט ואת לא מבינה מה את אומרת בכלל את בטח אישה שכל היום יושבת מול המחשב ומשמיצה אנשים את לא מבינה שאת לא מצליחה בזה..את נכשלת אף אחד לא מאמין לך ואני רואה תגובות של אנשים שלא מהפניימיה שמגיבים באתר המעפן הזה אני מאחלת לך שאלוהים לא יתן לך ילדים שיעשה אותך אישה עקרה את בדיוק כמו איטלר אין בניכם שום דבר שונה ואם כבר יש לך ילדים אני מקווה שהם ישנאו אותך שינאת מוות אישה אוממלללההה חסרת חייםם שכמותךך..
    הלוואי שתמותיי.!!!

  39. לקארין כתב/ה

    לקארין לפי שגיאות הכתיב שלך המעוררות רחמים את גם מסכנה אם זה מה שיוצא אחרי 12 שנות לימוד בבית אפל אני בטוחה שיהיה לך קשה ללמוד
    איטלר רושמים כך היטלר .
    השפה שלך שפת רחוב
    מצטערת שאימך לא גידלה אותך
    זה כואב אני מבינה אותך ילד לא מבין
    את קושי החיים ואת לא מכירה את האדם שבגללו הוצאת מהבית אני בטוחה שיש מצבים שצריך להוציא ילד מהבית כשהורים מסוממים שיכורים מכים או משוגעים
    אבל זה לא המקרה שלנו ואני בטוחה
    שהרבה משפחות אתיופיות ועולים יכולים לגדל את ילדיהם בבית .
    בחולשתם של שני אתיופים שנמסרו לאימוץ אצל אישה לבנה חורה לי שהאם
    לא מקבלת 3750 ש"ח לגידול ילדיה
    בבית ותשאלי את הוריך האם זה נכון
    אם היו מקבלים קצת עזרה לא ההית גדלה בפנימיה
    שתהיה לך שבת שלום
    כי לי תהיה עם חמשת ילדי
    שרונה

  40. קארין ברון כתב/ה

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח את פשוט עשית לי את השבת תודה!

  41. חיים ריישר כתב/ה

    אתם יא בני זונות שכמותכם אין לכם בושה להקים את האתר המסריח והמזדיין שלכם?
    אני בימים הקרובים עובד על להפיל אתכם
    הפנימייה הזאת קמה כדי לעזור לילדים זה לא שום מחנה ריכוז.
    אני מוכן להתערב איתך מנהל האתר שאתה חתיכת הורה בן זונה מתעלל לילד שבית אפל הצילה ממך שתמות וימותו כל האנשים כמוך.

    יחי בית אפל והמשך את עבודתך הטובה גבי היקר.

  42. xPerfection כתב/ה

    בעל\ת האתר. אני לא יודע אם אתה מכיר אותי בן זונה קטן אני מציע שתעשה חיפוש קצרצר בגוגל על השם שלי (xPerfection) ותמצא.
    האתר שלך עומד ליפול בימים הקרובים האתר שלך הוא מערכת מוכנה שהורדת מאיפשהו עם PHP ו HTML פשוט במיוחד.
    אנשים כמוך לא צריכים להראות את עצמם בכלל תתביש לך איזו כתבה שיקרית כמו כל האתר הזה.

    אני מציע לך תסגור את האתר יפה ותבקש סליחה מכל מי שצריך.

    אני וחיים (שהגיב מעליי) עובדים כרגע בימים הקרובים על להפיל את האתר זה ממש קל לפי הרמה שלכם פה.

    לא מאמין לי? לא איכפת לי =\ חכה ותראה.

  43. עובד סוציאלי מסריח ופחדן תזדהה
    ממי אתה מפחד מהשקרים שלך
    ידוע שהפנימיות הוקמו בתקופה
    שילדים אחרי השואה היו ללא הורים ומשפחה
    היום אין צורך בפנימיות אבל מאוד קשה
    למנהלי הפנימיות והרווחה להיפרד מהכסף .
    מוציאים ילדים שיכולים לגדול במשפחה
    אבל מי יפרד מהרבה כסף גבי קונפינו
    מנהל בית אפל הפחדן ומתי רוז הקשקשן החשבונות שלכם מלאים בכסף
    מתי רוז מקבל 6000
    לילד כפול 130 ילדים להכפיל 12 חודשים כפול עשרות שנים
    אנשים התעוררו לאן הכסף הולך
    למושחטים .
    רק על כסף הרווחה חושבים אין כאן טובת הילד ילדה בת 9 מנותקת בערד בפנימיה של מתי רוז הקשקשן שמפחד לדבר עם האם בקרוב השיחה המענינת
    איך פקידת סעד זיוה דיאמנט מבינה במשפטים.ופקידה בפנימיה משנות החלטות של בית משפט ושמות פס על בית משפט מחוזי .

  44. xPerfection כתב/ה

    את מדברת עליי?
    אני עובד סוציאלי מסריח ופחדן?
    יא חתיכת זונה אני לא שום עובד סוציאלי

    אני מתכנת אתרים במקצועי קוראים לי אדיר אמסלם.
    זה אתר זמני שלי http://xperfection.freshserv.net/

    וכמו שאמרתי, בימים הקרובים האתר המזדיין הזה שלכם עומד ליפול.

    ולהגיד לך תאמת אני בחיים לא הייתי בפנימייה ואני שונא אתכם אנשים חראות שמוציאים שם רע לכל האנשים הטובים שתורמים את חייהם לטובת ילדים בסיכון.

  45. xPerfection כתב/ה

    נו אני רוצה לשמוע מה יש לכם להגיד כוס של האמא שלכם יא זונות.

  46. xPerfection כתב/ה

    קארין אני סוגד לך כל דברייך נכונים ואני מאחל את זה לאישה המטומטמת הזאת ולחראות שהעזו בכלל להרים את האתר הזה זעוד טיפ טיפה זמן יורד מהרשת :)

  47. קארין ברון כתב/ה

    חחח תודה רבהה לך:]]

    זונה האישה בת בת בת בת זונהה בדויה כלבהה:]]

  48. אורטל בן-חיים כתב/ה

    שלום קוראים לי אורטל ואני חניכה בבית אפל
    איך שלא קוראים לך תמחוק את אתר .הזה אני אוהבת את הפניימיה הזאת .וכול מה שאתה ממציא אינו נכון. אני חניכה כבר קרוב ל6 שנים ובסך הכול טוב לי בפניימיה בקיצור תמחוק את האתר הזה כי הכול בלוף בטח אתה חניך בפניימה ופשוט משעמם לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  49. חניכי כיתה ח כתב/ה

    אסתר:כל מי שכתב את זה בן זונה ומשועמם תמותו..
    נופר:הכולל שקר אחד גדול בית אפל היא פנימיהה נהדרת
    אורטל:שקר אחד גדול בית אפל פנימיה אלופה
    נורן:עברתי כבר שתי פנימיות וזאת הפנימיה הכי טובה!!!!!!!!!
    ניקולאי:אנחנו מגובשים מאוחדים ויכולים להגיד לכם שהחינוך פה אלופףףףף
    מתן:כוססאמא שלכםם תמותת שקרניםםם!
    מנגרש:חולה על בית אפל וכול מי שרשם את זה ימותת

    בקיצור בית אפל זאת הפנימיה הכי טובהה בעולםם אםם החינוךך הכי טובב והצוותת הכי טובב גבי אוהביםם אותךך!!!!!!!!!!!!

  50. בית אפל כתב/ה

    לפי איך שאתם כותבים אתם מקסימום בני 7 רואים את הרמה .

  51. בית אפל כתב/ה

    רק מקללים תת רמה פח זבל של המדינה.

  52. אלכס כתב/ה

    מי שכתב את זה טועה כהפנימיה מטפלת בילדים ודואגת לכל הצרכים שלהם
    ויש ילדים שטוב להם בפנימיה מאשר בבית
    וגבי קונפינו מתעמץ ככל האפשר בשביל הילדים

  53. דורה מרזייב כתב/ה

    תקשיבו לי וותקשיבו לי טווב אננשים חחמוודים אניי חניכה בפנימיה וואני ממזה רוצה להגיד לכם שכול מה שאתםרוושמים זה בלוףף…!\
    תתקשייבו לי חתתתיכות אפפפסים אם אין לללכם מה ללעשות בחיים שללכם אז אל תתכתבו ההממצאות על הפפנימיה שללנו כי הפנימיה שללנו יכווללה לללחנך עבריין ללחניך ממצצטיין…
    כול האאללה שחוושבים שהפפנימיה הזאתתי מווכת וושממרביצים וללא נותתנים יחחס טוב אאז אתתם טוועים ווראוים שאין לללכם ממשהו ללעשות בחיים כי אתם ללא תווציאו שם רעע עלל המממקום שאני גדללתתי בו אני חייה בפפנימיה ההזאת הרבה זמן וואני יימשיך לי ללהיות שם אפילו אם אני ארצצה לכול החיים ואני ייהיה מדריכה בעזרת ה' כי אני לא יתתן שאתם תלכלכו אל הפנימיה הזאתת כי אני חולה עליה אתתם ללא ממבינים את …
    אתה,כן אתתה תתגיד אתתה באממת חוושב שמרביצים בפנימיה ההזאת?אאאה תתענה רצציני עעכשיו…לא כי אני ממש ללא חוושבת ככה ואני גם לא ייגיע בחיים לללמסקננה ככזאתתי אני ללא איתתן ללכם ללהוציא שם רע אל הפפנימיה ההזאת ….
    גבי קוננפינו ודגנית אזולאי הם האנשים ההכי נפפלאיםשהכרתתי כול חחי..איפו תתמצאו אנשים כאללה תומחחים,אווהבים,עוזרים נותתנים…איפפו?אאה ההורים שללכם אפפילו ההורים שללכם ללא נותים לכם ייחס כזהה וואל תתתגידו שכן כי אין מצצב שבעולם שמישהו יצליח ללהגיע ללרמה כזאת מווצצלחת וומווכשרת ששל שתי האננשים האללה..

    טוב קיצצר אל דברו ממשהו רע עווד פפפעם אחחרת לא יהיה טווב..

    בתודה:דורה מרזייב..=]

  54. סופה פרחי כתב/ה

    קאריני מאמי אני ואת היינו המון שנים בבית אפל
    רק אני ואת יודעות מה באמת הולך שם ואפ'חד לא מבין שזה לא מקום טוב זה המקום!!1
    למדנו שם כ"כ הרבה שאם לא הפפננימיה הזו איןן לי מושג איפה היינו היוםם..
    אל תתעצבני מאיזה מתוסכלתת…
    רק אנחנו יודעות כמה גבי נותן את הנשמה שלו בפנימיה הזו וגם דגנית שהיא המדריכה מ'ס 1!!
    אוהבת אותכם!!
    ———————————
    ואת יא מתוסכלת כדאי שתנסי ללכת לאיזה טיפול!!

  55. חניכה כתב/ה

    איזה שטויות…!
    בית אפל זה ה-מקום
    מי שנמצא בבית אפל סימן שיש לו סיבה, לא סתם מוציאים ילדים מהבית
    אז כל ההורים המתוסכלים שיש להם בעיה בראש ולא מבינים שלקחו להם את הילדים לטובתם ושהחליטו לפתוח את העמותה הזאת,
    תפסיקו להפיץ שמועותת!!
    לא מתעללים בנו כאן, לא נפשית לא פיזית ובמיוחד לא מינית!!
    אלה הכל שקקקקרריייםםם!!
    מביאים לנו פה יחס חם ואוהב.. מבינים אותנו ותומכים בנו
    אנחנו -כל החניכים- מאוד מעריכים את המקום
    משקיעים בנו כאן כל כך הרבהה..!
    במיוחד גבי קונפינו מנהל הפנימייה- הוא בן אדם מקסים ואוהב
    הוא מכיר כל ילד וילד ואת הסיפור של כל ילד וילד
    הוא מתעניין בנו ועוזר לנו מאוווד!!!!!!!

  56. xPerfection כתב/ה

    אבקש לנצל במה זאת על מנת להודיע כי xPerfection ששלח פה הודעות אינו אלא מתחזה,
    אני זה xPerfection האמיתי, איני שלחתי את ההודעות הנ"ל ונדמה כי נעשה שימוש בשמי, בכינוי שלי ובתחומי הידע שלי למטרות אישיות ולצורך איומים.

    בעל האתר, אשמח אם תענה למיילים שלי ותמחק את התגובות הללו.

    אדיר.

  57. הגר קינן-בוגרת בית אפל וגאה בזה! כתב/ה

    אני פשוט בשוק!
    גברת רונית וייספלד,מי את חושבת לעצמך שאת?? באיזה זכות את מדברת ככה על פנימיית בית אפל? אני מאחלת לילדים שלך לגדול שם ולקבל חינוך כמו שאנחנו קבלנו.
    נכון,יש ילדים שיש להם בעיות בבית וההורים שלהם לא יכולים לגדל אותם לא אומר שצריך לפסול אותם,לא אומר שמתעללים בילדים שם. את בסך הכל "פסיכולוגית" ממורמרת שלא יודעת מה לעשות עם עצמה.אם יש לך הוכחות כמו שאת אומרת אז תחשפי אותם למה את לא עושה את זה? כולנו מחכים לראות ולשמוע מה יש לך נגד הפנימיה!
    גבי קונפינו הוא אבא לכל ילד וילד שם,את לא יודעת על מה את אומרת בכלל!

  58. neliron כתב/ה

    מענין למה הוא גירש עיתונאית וכתב מכתב מדומה בשם ביתי והתחנן להעביר את הילדה אחרי מספר סיפורי אלימות בפנימיה המהוללת , גברתי מעט מאוד ילדים צריכים לגדול בפנימיות ואם את אוהבת תכניסי את הילדים שלך לפנימיה ואחרי זה נדבר
    קודם שמשרד הרווחה יטפל בילדים במסגרת הביתית ורק אחרי שלא יצליח יוציא אותם למסגרות חוץ ביתיות ברור שבפנימיה אומרים שההורים משוגעים האימהות זונות ואבא מסומם
    ורק מדובר בהורים עניים נכים או גרושים , הפנימיות הוקמו אחרי השואה לילדי השואה משרד הרווחה והחינוך בבעלותם הפנימיות עושים מסחרה שנים ולא סוגרים פנימיטות כי יש על גבי מי להרוויח בואי לדיון בבית המשפט בנתניה ב21 לאוקטובר בבית משפט בנתניה בשעה 17 דיון ללא הוכחות בדלתיים סגורות במחשכים ותראי לאיזה אבא ואמא מוציאים ילדים ואיזה ילדים רוצים להוציא אנו מזמינם למצעד הילדים את כל ההורים וילדים הסובלים מהתעללות הרווחה לתמיכה להורים הנלחמים להצלת ילדיהם משלמים חינוך גנים אוכל לבוש הנעלה בריאות ונלחמים כבר שנתים על רצון פקידות הסעד להוציא את ילדיינו ללא סיבה רק בגלל סכסוך של מספר אנשים קנאים אשכנזיים
    במשפחה המגדלת 4 ילדים בכוחות עצמה נותנת חוגים טיפולים ,קורס הורים טיפול פסיכלוגי איבחונים והכל כדי לרושש את ההורים ואז להוציאם מהבית ששיפצו בכוחות עצמם בקרוב נפרסם תמונות על המאמץ הרב שמשקיעים ההורים ורווחת עמק חפר המונעת זכויות המגיעות להורים כבר שנתיים מונעת הנחה לגן
    ומונעת מההוריםהנחת חוגים לילד שני ואף שההורים מבקשים להיות מעורבים בחינוך ילדיהם מסרבת הנהלת בית הספר והסייעת
    ומונעים מההורים שיתוף פעולה לטובת הילד וברור שהוצאת מידע ללא חתימת ההורים על ילדיהם היא עבירה פלילית תוך נקמה אישית של פקידת הסעד וללא סיבה אשלח לך את ההקלטות של כל העובר עלינו

  59. ליאל שמשון כתב/ה

    רונית גם לפה הגעת כדי להשמיץ לא הספיק לך להשמיץ את טירת הילד

  60. חניכה כתב/ה

    הייתיי בבית אפלל מעל ל-5 שנים והייה ליי שםם טובב זהה שטויות!

  61. מריה אולבייב כתב/ה

    היי אני מריה הייתי בבית אפל ליפני 5 שנים הייתי במקום עצמו 3 שנים והיה פשוט פ33ה אני חולה על המקום הזאא ואני רוצה לבקר :)

  62. מריה אולבייב כתב/ה

    היו לי שם חברים אני זוכרת חצי מהם

    ניקולאי ,מנגרש,אורטל בן חיים,קטיה החברה אכי קרובה שהייתה לי שם… טל פלמרצ'וק שעזב :( ותשאר לא זוכרת סורי….
    מי שמחפש אותי אני פה…
    miruska450@nana10.co.il
    איסיקיו:595681303

  63. מריה אולבייב כתב/ה

    miruska46@gmail.com

    גם זה אחד דואר אלקטרוני

  64. קרין ברון כתב/ה

    אני שמחה שהפסיקו לשלוח הודעות ולהשמיץ את בית אפל..:)
    אוהבת אותך ומתגעגעת המון קרין ברון

  65. YELADEINU כתב/ה

    בימים הקרובים יוצגו ממצאים סמויים על בית אפל

כתיבת תגובה

 
הרשמה

קבל כל פוסט חדש ישירות לתיבת הדואר הנכנס.

הצטרפו אל 106 שכבר עוקבים אחריו

